Menu

Proceduri

Lista procedurilor aprobate în C.A.

Nr.

crt.

Denumire procedură
1. P.O. privind elaborarea procedurilor operaţionale
2. P.O. privind elaborarea procedurilor formalizate pe activităţi
3. P.O. privind autoevaluarea instituţională
4. P.O. privind constituirea și funcționarea comisiei pentru curriculum
5. P.O. privind proiectarea didactică
6. P.O. privind observarea predării- învăţării
7. P.O. privind evaluarea personalului didactic si didactic auxiliar
8. P.O. privind constituirea Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii
9. P.O. privind procedura de lucru a Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii
10. P.O. privind elaborarea şi completarea portofoliilor cadrelor didactice
11. P.O. privind procedura de urmărire şi înregistrare a bunurilor şi sumelor primite din sponsorizări
12. P.O. privind înregistrarea susţinerii gradelor didactice de către cadrele didactice
13. P.O. privind înregistrarea participării cadrelor didactice la cursurile de perfecţionare
14. P.O. privind organizarea şi funcționarea consiliului profesoral
15. P.O. privind organizarea și funcționarea consiliului de administrație
16. P.O. privind colaborarea Școlii Gimnaziale Speciale nr. 14 Tulcea cu C.J.R.A.E. Tulcea
17. P.O. privind delegarea de atribuții
18. P.O. privind  asigurarea continuității activităților
19. P.O. privind supravegherea desfășurării activităților din unitatea de învățământ
20. P.O. privind stabilirea și reevaluarea obiectivelor
21. P.O. privind emiterea hotărârilor C.A.
22. P.O. privind punerea în aplicare a hotărârilor C.A.
23. P.O. privind condițiile de acces în unitatea de învățământ, siguranța și securitatea elevilor, a personalului și a bunurilor
24. P.O. privind programul Național ,,Școala de acasă”
25. P.O. privind elaborarea codului de etică
26. P.O. privind identificarea și gestionarea abaterilor
27. P.O. privind prezența în școală a facilitatorilor elevilor cu cerințe educaționale speciale
28. P.O. privind intervenția timpurie pentru copiii de 0-6 ani cu deficiență de auz, de văz, multisenzoriale sau în situații de risc în dezvoltare
29. P.O. privind monitorizarea progresului elevilor
30. P.O. privind evaluarea rezultatelor învățării și monitorizarea traseului școlar
31. P.O. privind comunicarea internă, externă și instituțională
32. P.O. privind  promovarea ofertei educaționale
33. P.O. privind angajarea prin transfer a personalului didactic auxiliar și nedidactic
34. P.O. privind acordarea tichetelor sociale privind stimularea participării în grădiniță
35. P.O. privind organizarea programului școlar, în contextul prevenirii și combaterii infectării cu SARS-CoV-2
36. P.O. privind  realizarea parteneriatelor, organizarea și implementarea proiectelor educaționale
37. P.O. privind  monitorizarea frecvenței, combaterea absenteismului și a abandonului școlar
38. P.O. privind verificarea ritmicității notării elevilor
39. P.O. privind  combaterea violenței în mediul școlar
40. P.O. privind  prevenirea și combaterea fenomenului de bullying
41. P.O. privind  monitorizarea și raportarea performanțelor
42. P.O. privind  evaluarea performanțelor profesionale individuale ale personalului didactic auxiliar și nedidactic din Școala Gimnazială Specială Nr.14 Tulcea începând cu anul 2023
43. P.O. privind activitatea de terapii și programe de intervenție în cabinetele de psihopedagogie specială
44. P.O. privind desfăşurarea programului ŞCOALA ALTFEL
45. P.O. privind abateri disciplinare și sancțiuni pentru elevii școlii
46. P.O. privind alegerea și elaborarea CDS
47. P.O. privind  formarea continuă și perfecționarea personalului angajat
48. P.O. privind desfășurarea activităților de kinetoterapie în cadrul Școlii Gimnaziale Speciale nr. 14 Tulcea
49. P.O. privind desfășurarea activităților sportive, de educație fizică și sport în cadrul Școlii Gimnaziale Speciale nr. 14 Tulcea
50. P.O. privind instruirea personalului în caz de urgenţă
51. P.O. privind evacuarea elevilor şi a personalului în caz de incendiu
52. P.O. privind alarmarea în caz de urgenţă
53. P.O. privind managementul riscului – instructaj periodic al cadrelor didactice, didactic auxiliar şi nedidactic în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
54. P.O. privind răspunderea disciplinară a personalului didactic, didactic auxiliar, nedidactic
55. P.O. privind managementul riscului- gestionarea materialelor şi obiectelor de inventar
56. P.O. privind activitatea de recepţie a produselor
57. P.O. privind determinarea expunerii la risc
58. P.O. privind întocmirea și actualizarea registrului de riscuri
59. P.O. privind desemnarea comisiei de control intern managerial
60. P.O. privind dezvoltarea și implementarea strategiilor de control intern managerial la nivelul unității de învățământ
61. P.O. privind realizarea verificării și evaluării controlului intern/ managerial
62. P.O. privind implementarea SCIM
63. P.O. privind completarea, depunerea și gestionarea declarațiilor de avere și de interese în cadrul Școlii Gimnaziale Speciale nr. 14 Tulcea
64. P.O. privind primirea, expedierea și arhivarea corespondenței
65. P.O. privind reglementarea modalității de colectare, validare, păstrare și arhivare a condicii de prezență și a fișelor de prezență
66. P.O. privind realizarea circuitului documentelor
67. P.O. privind întocmire State personal
68. P.O. privind evidența dosarelor Profesionale
69. P.O. privind întocmirea pontajului
70. P.O. privind programarea și efectuarea concediului
71. P.O. privind completare și transmitere Revisal
72. P.O. privind realizarea circuitului informațiilor
73. P.O. privind transferul copiilor/elevilor
74. P.O. privind eliberarea adeverințelor și certificarea copiilor documentelor
75. P.O. privind gestionarea, completarea, verificarea și eliberarea actelor de studii
76. P.O. privind acordarea concediului medical în caz de carantină sau izolare la domiciliu
77. P.O. privind distribuirea produselor lactate, panificație, fructe
78. P.O. privind arhivarea documentelor și înregistrărilor
79. P.O. privind elaborarea deciziilor
80. P.O. privind managementul burselor școlare
81. P.O. privind identificarea și monitorizarea funcțiilor sensibile
82. P.O. privind modul de completare a registrului matricol
83. P.O. privind evidenţa prezenţei, învoirilor şi concediilor
84. P.O. privind  organizarea concursurilor de angajare
85. P.O. privind  întocmirea, actualizarea și aprobarea fișelor de post
86. P.O. privind modul de organizare a activităţii de recrutare a personalului
87. P.O. privind modul de întocmire şi actualizare a registrului riscurilor pentru activitatea de secretariat
88. P.O. privind înscrierea preşcolarilor în grădiniţă
89. P.O. privind întocmirea dosarelor profesionale
90. P.O. privind plata burselor şi ajutoarelor sociale
91. P.O. privind întocmirea şi evidenţa foilor de parcurs zilnice
92. P.O. privind utilizare autoturism/microbuz școlar
93. P.O. privind activitatea bibliotecarului
94. P.O. privind triajul epidemiologic
95. P.O. privind asigurarea serviciilor medicale de urgenţă în cazuri de accidente, violență asupra propriei persoane sau a celor din jur
96. P.S. privind consilierea etică și respectarea normelor de conduită profesională
97. P.S. privind modalitatea și elaborarea/modificarea și retragerea procedurilor operaționale
98. P.S. privind managementul riscului
99. P.S. privind Incompatibilități
100. P.S. privind Pantouflage
101. P.S. privind conflicte de interese
102. P.S. privind declararea bunurilor primite cu titlu gratuit
103. P.S. privind stabilirea cadrului unitar pentru desfășurarea de către secretariatul comisiei a activităților de monitorizare, consiliere, îndrumare metodologică și raportare cu privire la dezvoltarea SCIM
104. P.S. privind avertizorul în interes public în cadrul Școlii Gimnaziale Speciale nr. 14 Tulcea
105. P.S. privind asigurarea liberului acces la informații de interes public
106. P.S. privind asigurarea transparenței decizionale la nivelul Școlii Gimnaziale Speciale nr. 14 Tulcea
107. P.S. privind inventarierea funcțiilor sensibile
108. P.S. privind prevenirea și combaterea discriminării și a hărțuirii pe criteriul de sex, precum și a hărțuirii morale la locul de muncă din cadrul Școlii Gimnaziale Speciale nr. 14 Tulcea
109. P.S. privind scoaterea din funcțiune/declasarea și casarea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar
110. P.S. privind modul de completare a registrului Jurnal
111. P.S. privind modul de completare a registrului Inventar
112. P.S. privind elaborarea și aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli
113. P.S. privind modul de completare a registrului Cartea Mare
114. P.S. privind înregistrarea în contabilitate a imobilizărilor necorporale și corporale
115. P.S. privind control intern privind activitatea de control financiar preventiv
116. P.S. privind completarea registrului de Casă
117. P.S. privind elaborarea și actualizarea Programului anual de achiziții
118. P.S. privind decontarea navetei
119. P.S. privind control intern privind angajamentele bugetare
120. P.S. privind organizarea și conducerea contabilității
121. P.S. privind evaluarea anuală a activității de CFP
122. P.S. privind întocmirea situațiilor financiare
123. P.S. privind intrările de obiecte de inventar și alte bunuri materiale decât mijloacele fixe
124. P.S. privind gestionarea bunurilor materiale
125. P.S. privind efectuarea de încasări și plăți în numerar și cu acte de valori
126. P.S. privind întocmirea și depunerea situațiilor financiare trimestriale și anuale
127. P.S. privind SIIR -Modul date financiare
128. P.S. privind circuitul documentelor financiar contabile
129. P.S. privind organizarea și funcționarea casieriei
130. P.S. privind organizarea, gestiunea și contabilizarea activelor fixe
131. P.S. privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor
132. P.S. privind organizarea, gestiunea și contabilizarea serviciilor
133. P.S. privind organizarea, gestiunea și contabilizarea obiectelor de inventar
134. P.S. privind fundamentarea bugetului
135. P.S. privind aprovizionarea unității cu materiale, rechizite, mijloace fixe și obiecte de inventar și consumul acestora
136. P.S. privind  întocmirea și evidența foilor de parcurs zilnice
137. P.S. privind  activitatea de recepție a materialelor/ serviciilor/lucrărilor
138. P.S. privind  comunicarea și soluționarea situațiilor de conflict de interese în procesul de achiziții publice
139. P.S. privind  gestionarea deșeurilor
140. P.S. privind  evaluarea personalului nedidactic
141. P.S. privind  achizițiile publice
142. P.S. privind  efectuarea inventarierii patrimoniului
143. P.S. privind  gestionarea materialelor de igienizare
144. P.S. privind  curățenia și dezinfacția
145. P.S. privind  gestionarea fondului de carte
146. P.S. privind  utilizarea fondului de carte
147. P.S. privind  gestionarea materialelor și a obiectelor de inventar
148. P.S. privind  gestionarea patrimoniului unității de învățământ